Ahir, vam parar en un restaurant a fer un menú que volíem que fos ràpid. El local tenia un parell de taules plenes a l'interior i una terrassa dividida en dues seccions (un carrer amb trànsit ocasional de cotxes passava pel mig). En total aproximadament 20 taules plenes a l'exterior.
Al final hi vam estar més de dues hores i això que vaig anar a la barra a pagar abans que ens servissin les postres 😅. Un desastre.
(segueix ⬇️)

Segueix

Tothom es va desesperar amb la lentitud de tot plegat. A la taula del costat es van asseure que encara hi havia els plats de les postres dels clients anteriors i van trigar com 30 minuts en netejar-la abans d'agafar la comanda. Algunes persones, clientes, van començar a protestar.
A banda de la mala organització, hi havia únicament dos cambrers treballant per atendre 20 o 22 taules (entre interior i terrassa), algunes d'aquestes taules grans, amb 8 i 10 persones. ⬇️

Vaig anar al lavabo del local i vaig passar per davant de la cuina: Dues persones treballant al límit.
Què vull dir amb tot això? Que potser serà perquè vaig treballar de cambrer alguns anys de la meva vida, però em sap greu que les queixes i el mal rotllo acabin sempre en l'última baula de la cadena. No pots ser propietari d'un restaurant d'aquestes dimensions i en ple estiu tenir únicament 4 o 5 persones treballant entre cuina i sala. La responsabilitat és d'un propietari garrepa. ⬇️

I com a clients, hauríem de tenir màxim respecte cap a persones que ens estan servint, que treballen en unes condicions laborals duríssimes, sovint per sous baixos i que són els que més pateixen aquesta situació. Per a nosaltres va ser una mala experiència de dues hores, per a ells i elles són 8 o 10 hores cada dia rebent queixes i sent receptors de l'ennuig de la clientel•la.

@gabvp Totalment d'Acord amb Tu!!! I la Majoria de la Gent ho Paga amb qui no Toca!!!...🤬🤬🤬💪🏻💪🏻💪🏻

@gabvp No n'hi res com posarse les sabates de l'altre.

@gabvp el que cal fer en aquests casos es no tornar mai més al lloc en qüestió, aixó si que ho nota l'amo a la butxaca. Jo en tinc uns quants per la zona on visc així.
Pot semblar una tonteria o que no té efectes reals peró no crec que sigui així, mica en mica. A més enfadar-te amb el personal no et porta a res. Aixó o llibre de reclamacions 😉

@gabvp absolutament d'acord! és molt dur aguantar tota la jornada tot tipus de clients

Inicia la sessió per participar a la conversa
mastodont.cat, cultura catalana.

Servidor social en català per a la comunitat de llengua i cultura catalanes d'arreu d'internet.