Segueix

No conec ni a un 10% dels "youtubers" que hi ha i potser m'equivoco amb això que diré però tinc la sensació que bona part d'aquests youtubers estan substituint la premsa del cor i concretament la premsa del cor juvenil. Vaja, la Superpop de tota la vida.
En molts casos els continguts giren al voltant de la seva vida privada (quina casa o cotxe es compren, amb qui es relacionen i amb qui s'enemisten...) o bé quines són les seves opinions personals sobre això o allò.

Per entendre'ns, avui en dia el Sálvame i les revistes del cor estan quedant com a producte dirigit a persones de 45 o 50 en amunt. En canvi, aquests youtubers acaben generant un submón similar però dirigit (de moment) a joves de menys de 25 o 30.
Veurem què passa amb el temps i què passarà quan es facin grans.
Hi ha diferències però entre aquests youtubers i la superpop: 1.No necessiten papparazzis ni intermediaris, s'exposen ells mateixos. 2. Els seus vídeos els miren homes i dones per igual.

@gabvp Quins Temps aquells de la "Super Pop"!!!...😉❤️👏👏👏

@gabvp Quins Records que m'has Fet Venir!!!...😎😎😎👏👏👏😂😂😂

Inicia la sessió per participar a la conversa
mastodont.cat, cultura catalana.

Servidor social en català per a la comunitat de llengua i cultura catalanes d'arreu d'internet.