Al final i gràcies a recomanacions de diversos usuaris d'aquestes xarxes em quedo amb Siskin IM com a app de xmpp.
Té molt bon disseny, és lleugera i..funciona!
https://github.com/tigase/siskin-im
A més, hi ha compte de Tigase al fedivers: @tigase
@spla L'acabo d'instal·lar, gràcies pel consell. No el faig servir gens, però tenia els mateixos problemes que tu amb les apps que feia servir a l'iOS. A l'iMac tinc Adium i també molt bé.
@Jordi_Tell quin usuari tens a xmpp?
@spla jorditell@disroot.org
@Jordi_Tell ok, t'afegeixo i així provem Siskin 😉
@spla d'acord
@Jordi_Tell mira si ho has rebut
@Jordi_Tell ja veig que sí
@spla Sí, però semblas que els envies encriptats i el seu client no els accepta, t'he enviat una captura de pantalla.
@Jordi_Tell el xifrat OMEMO té un comportament que encara no entenc. De vegades va, altres no.
No sé si al estar a diferents servidors la versió OMEMO de cadascun pot ser diferent i la cosa falla
@spla Quina llàstima. Em faré un compte a suchat.org a veure, et dic quelcom.
@Jordi_Tell si vols un compte a mastodont.cat també el puc fer. Fa un parell de dies que vaig muntar un servidor xmpp amb el programari ejabberd versió 10.12
@spla Moltes gràcies! Vaig fer una a Suchat però em dona problemes amb l’encriptació també i altres coses. Doncs, si estic a temps i no et fa res, el fem!
@Jordi_Tell ok! quin usuari et poso? jorditell@mastodont.cat?
@spla Sí! Perfecte! Moltes gràcies!
@Jordi_Tell
A mi el Suchard també m'agrada!
Ah! Calla... No era això, oi? 🙄
@SerendipiaBCN No ben bé, però igualment estem d’acord!
@Jordi_Tell
😂😂😂
Bon dia!!! 🙋🏼♀️
Tremoleu el dia que em jubili! 😄😄
@spla @Jordi_Tell
Tot i validar intercanviant claus OMEMO?
@sagalet després de validar dispositius des d'una app em van suggerir Siskin IM que va molt millor. Des de Siskin IM ja no veig els missatges xifrats dels contactes i no em diu res de renovar claus o el que sigui @Jordi_Tell
@spla XMPP, tan simple com eficaç.
Per cert, què diu l'App Store de la privacitat de l'app Siskin IM
👏